Podujatie bude prebiehať
Online
Termín:
archív
Čas
90 min.
inovácie a výskum podnikatelia

Digitálne a inovačné poukážky z plánu obnovy

Na webinári sa dozviete informácie o aktuálnych grantových výzvach na digitálne a inovačné vouchery. Podujatie bude zamerané konkrétne na vysvetlenie podmienok pre získanie voucherov. Detailne vám objasníme všetky podmienky poskytnutia príspevku a poskytneme odborný výklad k vzorovej zmluve a k ostatnej záväznej dokumentácii výziev. Z webinára bude dostupný aj videozáznam, ktorý zašleme všetkým registrovaným.

Cena s DPH
29 €
Cena s DPH
29 €

O webinári

Výzvy na digitálne a inovačné vouchery z plánu obnovy boli vyhlásené 14. júla. Žiadosti môžete predkladať od 14. augusta 2023. Výzvy majú spolu alokáciu viac ako 20 miliónov eur a na jeden projekt môžete získať až 15 000 € pri dodržaní minimálne 15 % spolufinancovania.

Ako vyzerá postup získania voucheru a aké podmienky musíte spĺňať, aby ste voucher získali? Aktuálne informácie o výzvach sa dozviete na našom webinári.

Chceli by ste vedieť kompletný návod ako podať žiadosť o digitálny alebo inovačný voucher? Viac informácií nájdete na tejto stránke.

Hlavné témy

1) Vysvetlenie podmienok výziev

2) Odborný výklad záväznej dokumentácie

3) Postup podania žiadosti

4) Otázky a odpovede

Lektor


Tamás Szőke – Tamás je zakladateľom portálu Grantexpert.sk. Grantom a dotáciám sa venuje od samého začiatku svojej profesionálnej kariéry. Svoje bohaté skúsenosti zbieral z oboch strán barikády, zo strany poskytovateľov aj žiadateľov o granty a dotácie. Okrem grantov je doma aj problematike počítačového spracovania prirodzeného jazyka. Bol súčasťou riešiteľského kolektívu projektu www.otvorenestrategie.sk v rámci ktorého získal praktické poznatky aj v tejto oblasti.

Cena kurzu

Cena s DPH
29 €

Ďalšie webináre

Podujatie bude prebiehať
Online
Termín
archív
Čas
180 min.
verejné obstarávanie

Ako používať novú elektronickú platformu pre VO?

Nová elektronická platforma je v prevádzke už niekoľko dní. Všetky zákazky je možné vyhlasovať už len v novom prostredí www.eplatforma.vlada.gov.sk

Ako to celé funguje a čo to znamená pre verejných obstarávateľov a záujemcov či uchádzačov?

Cena s DPH
79,90 €
Cena s DPH
79,90 €

O webinári

Zákazky sa od 10. júla vyhlasujú cez portál www.eplatforma.gov.sk. Nový portál EPVO a teda aj systém IS EVO, bude mať iný dizajn, ako má v súčasnosti portál ÚVO. Bol vytvorený v súlade s Jednotným dizajn manuálom elektronických služieb.

Na praktickom príklade vám ukážeme ako sa po novom vyhlasujú zákazky v novom systéme. Zároveň sa detailne pozrieme ako sa chovajú živé zákazky, t.j. vyhlásené pred 10. júlom, ktoré ešte nie sú neukončené.

Z webinára bude vyhotovený kompletný VIDEOZÁZNAM, ktorý zašleme všetkým registrovaným.

Hlavné témy

1) Zmeny pre verejných obstarávateľov/obstarávateľov:

a: založenie novej zákazky realizovanej cez IS EVO nebude možné cez portál ÚVO (www.uvo.gov.sk), ale len cez nový portál EPVO (www.eplatforma.gov.sk)

b: vstup do zákazky realizovanej cez IS EVO pre členov komisie a kontrolné orgány nebude možný cez portál ÚVO (www.uvo.gov.sk), ale len cez nový portál EPVO (www.eplatforma.gov.sk),

c: priradenie nových používateľov k organizácii si bude vyžadovať vytvorenie účtov na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk) aj EPVO (www.eplatforma.gov.sk) a ich následné spárovanie.

2) Zmeny pre hospodárske subjekty (záujemcov/uchádzačov):

a: vytváranie nových účtov za účelom následnej registrácie nového hospodárskeho subjektu alebo za účelom priradenia účtu k už registrovanému hospodárskemu subjektu je potrebné vykonať cez nový portál EPVO (www.eplatforma.gov.sk) a nie cez portál ÚVO (www.uvo.gov.sk)

b: registrácia a validácia nového hospodárskeho subjektu nebude možná cez portál ÚVO (www.uvo.gov.sk), ale len cez nový portál EPVO (www.eplatforma.gov.sk)

c: aktivity, ako sú napr. úpravy údajov HS, správa používateľov HS, zobrazenie zoznamu zákaziek, na ktoré už má HS vytvorenú väzbu, nebude možné vykonať cez portál ÚVO (www.uvo.gov.sk), ale len cez nový portál EPVO (www.eplatforma.gov.sk).

Lektori


JUDr. Juraj Tkáč PhD.
 – Juraj Tkáč je autor a spoluautor viacerých odborných publikácií o verejnom obstarávaní (Veľký komentár k zákonu o verejnom obstarávaní, Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi a iné). Okrem publikačnej činnosti sa snaží aplikovať moderné prvky verejného obstarávania do slovenskej praxe – či už ako expert Implementačnej agentúry Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR pre zefektívnenie účasti sociálnych podnikoch vo verejných obstarávaniach a tiež ako expert Slovak business agency pre napomáhanie účasti startupov vo verejnom obstarávaní, ale aj v rámci medzinárodných projektov o zelenom verejnom obstarávaní.

Cena kurzu

Cena s DPH
79,90 €

Ďalšie webináre

Podujatie bude prebiehať
Online
Termín
archív
Čas
90 min.
inovácie a výskum projektové riadenie

Ako úspešne zrealizovať výskumný projekt?

Na webinári si rozoberieme výskumné projekty v prostredí grantového financovania od A po Z.

Cena s DPH
49,90 €
Cena s DPH
49,90 €

O webinári


Na webinári si rozoberieme výskumné projekty v prostredí grantového financovania od A po Z. Naši experti vám poskytnú tiež prehľad hlavných zdrojov financovania na národnej aj medzinárodnej úrovni, takže budete vedieť, kde máte hľadať financie pre vaše výskumné projekty.

Okrem najčastejších podmienok pre zapojenie sa do výskumného projektu sa dozviete ďalšie zaujímavé informácie vrátane našich vlastných skúseností a cenných rád z praxe.

Hlavné témy

1) Čo je výskumný projekt? (Jeho špecifiká, typy výskumov, stupnica TRL a najdôležitejšie stratégie na národnej úrovni)

2) Podmienky zapojenia do výskumných projektov.

3) Prehľad hlavných zdrojov financovania na národnej a aj medzinárodnej úrovni

4) Ako a kde si hľadať partnerov na výskum?

5) Špecifiká partnerských výskumných projektov (Zmluva o partnerstve, vlastníctvo výstupov, Efektívna spolupráca, Intenzita pomoci)

6) Naše skúsenosti a príklady z praxe

Lektori


Katarína Masná
– Katka pracuje v oblasti projektového riadenia viac ako 10 rokov. Počas svojej praxe realizovala projekty financované z EÚ fondov v oblasti zdravotníctva, školstva, stavebníctva ale aj v oblasti zefektívnenia financovaní samospráv. Ovláda prácu s ITMS2014+ a jej silnou stránkou je účtovníctvo a finančný aspekt projektov (vykazovanie, žiadosti o platbu, monitorovacie správy, zmenové konania).

Ľubomír Billý – Ľubomír má viac ako 10-ročné skúsenosti s prípravou a realizáciou projektov. Ako výskumník a projektový manažér participoval predovšetkým na medzinárodných projektoch. Okrem iného sa podieľal aj na realizácii výskumných projektov SO-PC-PRO a OpenMaker, ktoré boli financované z najprestížnejších komunitárnych programov. V spoločnosti Centire má na starosti vzťahy s vysokými školami. Na portáli GrantExpert vedie webináre „Od nápadu k projektu“ a „Prečo sa (ne)zapojiť do medzinárodných projektov“.

Cena kurzu

Cena s DPH
49,90 €

Ďalšie webináre

Podujatie bude prebiehať
Online
Termín
archív
Čas
60 min.
neziskové organizácie

Júlový výber grantov s GrantExpertom (2023)

Pozrite si prehľad aktuálnych grantov vyhlásených v priebehu posledných týždňov.

Cena s DPH
ZDARMA
Cena s DPH
ZDARMA

O webinári

Výzvy z Envirofondu patria medzi tradičné formy grantovej podpory v oblasti ochrane prírody, biologickej diverzity. Na webinári si bližšie predstavíme výzvu na ochranu prírody a biodiverzity.

Cieľom novej výzvy z plánu obnovy je poskytnúť podporu výnimočným vedcom vo všetkých sektoroch výskumu a vývoja. Podpora výskumníkom sa bude realizovať prostredníctvom finančného príspevku na mzdy a prostriedky potrebné na realizáciu výskumu v rámci výskumných organizácií na Slovensku.

Prvá výzva z nových eurofondov je spustená. Je určená pre stredné školy vo vybraných regiónoch. Na webinári vám povieme všetky detaily.

Hlavné témy

1) Podpora environmentálnej ochrany z Envirofondu

2) Štipendiá pre výskumníkov a výskumníčky

3) Prvá výzva z Programu Slovensko

Lektor


Lenka Škodová
 – Lenka je našou finančnou analytičkou. Venuje sa podnikateľskému poradenstvu pre klientov. Pripravuje finančné analýzy k projektom, navrhuje reporting a jej srdcovkou je tvorba podnikateľských zámerov predovšetkým pre malých a stredných podnikateľov. Svoje dlhoročné skúsenosti vzťahového manažéra pre firemnú klientelu v bankovníctve zúročuje v správnej identifikácii a analýze potrieb podnikateľov a nájdení optimálneho riešenia v oblasti financovania firemnej klientely. Pôsobila i na Ekonomickej univerzite, kde svojich študentov v rámci prednášok a cvičení viedla k získaniu odborných vedmostí a zručností v oblasti bankovníctva a predovšetkým firemného financovania. Lenka má skúsenosti aj v oblasti riadenia rizík finančných inštitúcií a niekoľko rokov sa venovala aj implementácii národných a dopytovo – orientovaných projektov z prostriedkov Európskej Únie.

Cena kurzu

Cena s DPH
ZDARMA

Ďalšie webináre

Podujatie bude prebiehať
Online
Termín
archív
Čas
90 min.
inovácie a výskum projektové riadenie

Využitie AI pri tvorbe grantových žiadostí

Vďaka tomuto online školeniu zistíte, ako môžete využiť pokrok v oblasti umelej inteligencie na zefektívnenie tvorby grantových žiadostí. Pripojte sa k nám a objavte, ako vám umelá inteligencia môže byť nápomocná pri zvyšovaní kvality a konzistentnosti vašich projektov. Po zakúpení dostanete na mail link s kompletnou videonahrávkou.

Cena s DPH
49,90 €
Cena s DPH
49,90 €

O webinári

Ako využiť umelú inteligenciu pri tvorbe projektov?

Webinár s názvom “Využitie AI pri tvorbe grantových žiadostí” odkrýva, ako môžu generatívne jazykové modely zjednodušiť a zefektívniť zdĺhavý a komplikovaný proces tvorby žiadostí o granty a dotácie. Webinár je určený poslucháčom so skúsenosťami v oblasti tvorby grantových žiadostí, ktorí majú záujem o nové technológie a ich využitie pri tvorbe lepších a efektívnejších žiadostí.
 
Webinár ponúka úvod do sveta umelej inteligencie a konkrétne sa zameriava na generatívne jazykové modely a ich webové rozhrania, ako je ChatGPT. Vysvetlíme vám podstatu týchto modelov, ich obmedzenia a ukážeme si ako pomocou nich generovať výstižné a presvedčivé texty pre vaše grantové žiadosti.
 
Ďalej sa dozviete, ako môžu generatívne jazykové modely vylepšiť texty vašich grantových žiadostí na základe hodnotiacich otázok zverejnených vo výzvach. Táto technika môže byť obzvlášť užitočná pri finalizácii vašich žiadostí, aby boli čo najviac prispôsobené kritériám odborného hodnotenia jednotlivých výziev.

Hlavné témy

1) Úvod do sveta AI z hľadiska tvorby projektov

2) Zjednodušenie procesu vypracovania grantovej žiadosti

3) Vylepšenia žiadostí na základe zverejnených hodnotiacich otázok

4) Otázky a odpovede

Lektor


Tamás Szőke – Tamás je zakladateľom portálu Grantexpert.sk. Grantom a dotáciám sa venuje od samého začiatku svojej profesionálnej kariéry. Svoje bohaté skúsenosti zbieral z oboch strán barikády, zo strany poskytovateľov aj žiadateľov o granty a dotácie. Okrem grantov je doma aj problematike počítačového spracovania prirodzeného jazyka. Bol súčasťou riešiteľského kolektívu projektu www.otvorenestrategie.sk v rámci ktorého získal praktické poznatky aj v tejto oblasti.

Cena kurzu

Cena s DPH
49,90 €

Ďalšie webináre

Podujatie bude prebiehať
Online
Termín
archív
Čas
120 min.
projektové riadenie

Úspešné ukončenie realizácie projektu v praxi

Realizujete projekt financovaný z eurofondov alebo iných grantových zdrojov? Či ste projektový manažér alebo zástupca príjemcu, počas tohto webinára získate užitočné vedomosti a praktické skúsenosti, ktoré vám pomôžu ukončiť projekt a prejsť do obdobia udržateľnosti.

Cena s DPH
49,90 €
Cena s DPH
49,90 €

O webinári

Predstavíme si konkrétne kroky potrebné pre fyzické ukončenie projektu pri realizácií stavby, obstarávaní technológie či strojov alebo ukončenie projektu z hľadiska miezd.

Ukončenie realizácie projektu je kritickou fázou, ktorá zahŕňa fyzické a finančné ukončenie projektu. Spoločne si ukážeme administratívnu finalizáciu v systéme ITMS 2014+ a tiež v účtovníctve. Prevedieme vás podaním záverečnej žiadosti o platbu a tiež záverečnej monitorovacej správy. Všetky potrebné informácie súvisiace s finálnou fázou projektu sa dozviete na našom webinári.

Hlavné témy

1) Povinnosti prijímateľa pri ukončení realizácie projektu

2) Záverečná žiadosť o platbu a monitorovacia správa, hlásenie o ukončení

3) Ukončenie projektu v ITMS

4) Naše skúsenosti a príklady z praxe

5) Otázky a odpovede

Lektori


Katarína Masná
– Katka pracuje v oblasti projektového riadenia viac ako 10 rokov. Počas svojej praxe realizovala projekty financované z EÚ fondov v oblasti zdravotníctva, školstva, stavebníctva ale aj v oblasti zefektívnenia financovaní samospráv. Ovláda prácu s ITMS2014+ a jej silnou stránkou je účtovníctvo a finančný aspekt projektov (vykazovanie, žiadosti o platbu, monitorovacie správy, zmenové konania).

Lenka Škodová – Lenka je našou finančnou analytičkou. Venuje sa podnikateľskému poradenstvu pre klientov. Pripravuje finančné analýzy k projektom, navrhuje reporting a jej srdcovkou je tvorba podnikateľských zámerov predovšetkým pre malých a stredných podnikateľov. Svoje dlhoročné skúsenosti vzťahového manažéra pre firemnú klientelu v bankovníctve zúročuje v správnej identifikácii a analýze potrieb podnikateľov a nájdení optimálneho riešenia v oblasti financovania firemnej klientely. Pôsobila i na Ekonomickej univerzite, kde svojich študentov v rámci prednášok a cvičení viedla k získaniu odborných vedmostí a zručností v oblasti bankovníctva a predovšetkým firemného financovania. Lenka má skúsenosti aj v oblasti riadenia rizík finančných inštitúcií a niekoľko rokov sa venovala aj implementácii národných a dopytovo – orientovaných projektov z prostriedkov Európskej Únie.

Cena kurzu

Cena s DPH
49,90 €

Ďalšie webináre